Jag.

Jag.

lördag 16 maj 2015

Kärlek i luften!

God kväll i stugan!

Igår mina vänner var jag på fest för första gången på EVIGHETER!
Jag hade svin kul!! Det var en AW på den lokala MC klubben. 
Så klart blev det helsvart klädsel, men nej det blev inget läder ;-)

 
 
Var kul att fixa sig ordentligt för en gångs skull med sminkning från grunden. 
Kände mig faktiskt fin. Först tänkte jag ha på mig en body som håller in lite, för att "ta bort" lite av ryggen. Men jag bestämde mig för att ta av mig den och bara duga som jag är. 
Ett / noll till mig!!!! Blev allt lite stolt över mig själv måste jag erkänna! 
Efter en lyckad kväll kom jag hem och jag fick faktiskt sova längre än jag brukar få göra av Mimmi! Helt otroligt! Hon kanske förstod att jag behövde det! =) Det blev en hel del shotar på kvällen för deras cider tog slut. Dans och sång och skratt! Perfekt!
 
Idag har det varit en lugn dag. Tänkte träna men nje. Hahaha. Jag har dock inte mått dåligt men lite bakis trött är jag ju. Ska ta träningen i morgon istället innan jobbet. 
 
Idag hände det andra grejer må ni tro!
Dottern blev tillsammans med sin bästa kompis G. 
'Tror alla utom dem "vetat" om att de haft känslor för varandra men nu så! 
Roligt! Det passar väldigt bra ihop och de har så kul tillsammans vilket är så jädra bra!
Jag hoppas det kommer gå bra för dem! <3
Han har en super go familj också vilket jag tycker är roligt! 
Så nu mina vänner blev vi nog fast här i Ale för gott tror jag. Hehe. 

Dagen till ära så åt vi lite god mat nu på kvällen. Vi har även gjort en Roy Fares kreation 

 
 
Choklad kräm paj! Den ni! Den var väldigt god! 
 
Resten av kvällen ska spenderas i soffan fram för Kingsman.
 
 
Har ni inte sett den så gör det! Riktigt bra!!
 
Ha det så bra mina vänner! Hör mer i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar