Jag.

Jag.

tisdag 26 maj 2015

Godkänd.

Hur kommer det sig att jag alltid kommer på massa saker jag vill ta upp här på kvällarna eller när jag inte har möjlighet att skriva? 
Jag vet att jag hade en hel del jag ville ta upp men det mesta är borta just nu! Minnet är bra men väldigt kort!

Idag har jag spenderat dagen med att bråka med min router, eller rättning den har spenderat dagen med att bråka med MIG! Fan blir nog sex timmar nu som jag hållit på med skiten. Urk! Just nu funkar det i alla fall.....får se hur länge det varar! 

Igår var en riktigt bra träningsdag! Han med både en promenad men också styrketräning.

 
Känns riktigt bra på gymmet! Ryggen känns i vissa rörelser men för det mesta går det bra. 
Igår körde jag och Bella armar/överkropp. Testade en till övning med fri vikt istället för maskin. Det är så mycket roligare med fria vikter! Ska bygga på det mer nu tänkte jag! Kommer dock hålla mig borta från marklyft och benböjen ett tag till. Jag är lite rädd för de där. Vill INTE få ont igen!!
Idag skulle jag cyklat men den där jävla routern tog musten ur mig. Får se om jag ångrar mig sen eller om det bara blir en promenad.  Är ju helt okej väder idag.
 
 
 
Verkar ju som om det är sista dagen på ett tag som det ska vara uppehåll på, tyvärr. Jag vill ha vår, sommar, VARMT! NU! Bara att vänta. 
 
Idag är andra dagen med Lifesum. Tänkte räkna kalorier iaf 5 dagar i veckan. De andra dagarna, äh de kan kvitta! Då blir det njuta av livet som vanligt. Har planerat denna veckan fram till fredag. Lördag blir mysdag och sen på söndag funderade jag på om jag skulle göra mina revben igen, det är ju trots allt mors dag då!  
 
Nu blir det till att skala potatis, kvällens middag blir köttbullar med potatis, morot samt gräddsås. Himla avancerat va?! ;-) 
 
Pöss!
 
Ps Godkänd på sista tentan blev jag idag också! Tack för det! Bara C-uppsatsen kvar nu, sen tar jag sommarlov! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar