Jag.

Jag.

måndag 11 maj 2015

Lejonet & Björnen och Sourz Mango

God kväll i stugan!
 
Veckan startade med feber och en bråkig hals. Planen var att jag skulle styrketräna idag men nje så blev det då inte. Hade planen satt på en promenad men energin försvann helt efter middagen. Nu ligger jag här i soffan och hör hur det blåser storm ute och motivationen försvinner mer och mer. Tur att det är en dag i morgon också! 
 
Igår var jag med Bella och hennes kompus G och hans mamma på en loppis. Fyndade två mysiga byxor som jag ska ha i sommar! Super nöjd verkligen! 150 kr för två par! Kommer vara så skönt att ha dem i sommar!  Bild kommer senare.
Efter det åkte vi till Gamlestaden, vi skulle in på Ö&B men passade på att gå in på Orientbutiken (lite osäker på om det var exakt så den hette) det var i alla fall en jätte rolig affär! Massa roliga och underliga saker! Dit ska vi helt klart åka igen!Gick även in i kina affären som ligger bredvid. Fanns också massa udda och roliga grejer! Köpte en röd panen curry som jag ska testa snart. Nom Nom!
 
På tal om roliga saker. Idag kom min beställning från systembolaget!
 


De där ska bli riktigt roligt att testa! Jag måste gå igenom och kolla systemets hemsida för att se om det finns mer roliga saker att beställa hem och testa! Varför har jag inte gjort det innan?! Ska även ta mig en tur över till Danmark inom en snar framtid. Se om jag hittar lite annat nytt att testa. =) Kanske kan bli ordning på mig med i sommar! Hahaha!

Nu mina vänner ska jag ta och värma på en kopp varm choklad, har hört att det är bra när man är sjuk! =)

Puss och gos från mig och Thelly

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar