Jag.

Jag.

söndag 17 maj 2015

Inte långt kvar nu!

Nu är jag lite trött i ögat så det blir ett kort inlägg. 
Har jobbat nu på kvällen. Var på en lite lugnare avdelning och det gick hur bra som helst!
Så glad! Hade riktigt trevligt på jobbet. 
Det är så synd att man inte får reda på vart man ska vara innan man tackar ja till jobb. Skulle göra mitt liv lite enklare. 

I morgon blir det en tur till VC med Kevin, kolla upp lite prover och efter det är jag ledig!
Ska till gymmet så fort de stora kommer hem. Ska bli gött att träna lite styrka. Har varit ute och gått det sista. Också så jädra skönt att vara igång med igen! 
Har inte bestämt hur jag ska göra med löpträningen. Jag tycker det är kul MEN jag vet inte om mina knän pallar eller ryggen för den delen. Så får väl snällt hålla mig till promenaderna. Dock ska min cykel fram snart!
Jag ska bara lämna in den på service en snabbis och sedan är den klar att använda igen! Det ska bli kul! 
Ska försöka göra upp ett schema som jag kan följa. Man ska ju inte köra kondition samtidigt som man kör styrka utan det ska utföras på olika dagar. Ja promenader kan man väl ta men inte i anslutning till varandra. 

På tisdag ska det absolut sista göras klart på våran c-uppsats! Sen är den nog banne med klar! 
Känns otroligt skönt! 
Inte långt kvar till SOMMARLOV!!
Ja jag ska ju plugga lite i sommar men det blir ju inte på samma sätt. Men en timma om dagen ska jag i alla fall få in. Ska skriva ut alla papper i veckan. Måste in till skolan för jag hade ju lånat två böcker som ska tillbaka. Lite typiskt men tänkte fråga om någon av mina klasskamrater vill ta en fika med mig eller lunch kanske! Vi får se. 

Nu blir det nog dags att säga God natt!
Sov så gott där ute alla vackra själar. 

Ps, tips på bra tatuerare som gör texter bra mottages gärna!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar