Jag.

Jag.

söndag 3 maj 2015

Jordgubbar doppade i choklad

God morgon!

Ja då var strax även denna helgen över. Varför ska helgerna gå så fort?! Jag vill ha sommar och sommarlov med massa ledigt nu! 

Igår myste vi lite extra på kvällen. Jag lagade tunna revben, det blev hur bra som helst! Riktigt mumsiga!



 Det ska vi göra fler gånger under sommaren. Igår hade vi majs och en brödbit till. 

Efter middagen började våran filmkväll. Bella och jag han med tre filmer! =) Vi började med en gammal goding, Skriva den som Beckham. Den är bra! Hade varit riktigt kul att få vara med på ett bröllop från en annan kultur, se hur de gör. Så mycket glädje och så stor skillnad mot svenska bröllop!
Efter det tittade vi på Fifty Shades of Grey, jag tyckte allt den var bra. Det var ju så klart en hel del sexscener men jag trodde verkligen att det skulle vara grövre scener än va det var. Men det är ju två filmer kvar så man vet ju aldrig om det spårar ur. Jag har inte läst böckerna. Förstår varför de där böckerna blivit så stora. En blandning av "knight and shining armor" med den räddande mannen som kommer sveper en av fötterna och sex. Skulle gärna bli swept off my feet på det sättet, fast vi kan väl stryka det där rummet. Det känner jag kan kvitta faktiskt! Hahaha!
Sista filmen för kvällen blev The Cobbler. Den var bra men lite seg. Lite konstig. Ingen film jag kommer se igen. 

Till detta blev det jordgubbar som vi doppade i choklad.



Massa mums! Det slank ner lite chips och ostbågar också. Haha! Thelly fick dock nöja sig med endast jordgubbar, hon var inte ledsen för det!



Lilla sötnosen!
 
Nu blir det slappa en stund till innan det är dags att ta med den där lilla damen ut på promenad. Hoppas solen tittar fram. Funderar på att ta en promenad upp till sjön. Men då är det ju mysigare om solen skiner. 
 
Hoppas ni får en skön sista dag på helgen! 
Kramar från mig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar