Jag.

Jag.

måndag 23 februari 2015

Vi får prova oss fram lite helt enkelt!

God kväll!

Idag körde vi igång med Olga passet på riktigt!
Kändes bra MEN jag är lite besviken på mig själv för jag får inte till marklyftet, är så osäker på om jag gör rätt att jag inte vågar ta i.
Sen i knäböj så höjde jag vikten rejält men jag orkar ju inte få över vikten på axlarna själv och det blir lätt baktungt. Hur i helvete ska man lösa det där när man är själv sen då??? Jag kommer ju inte kunna öka på som jag behöver! =( Har ni några tips så snälla säg till!
 
Jag kände av benen mer förra gången då jag gjorde fler rep men med mindre vikter. 
Vi får väl se. Jag ökade på massa på de andra vikterna i alla fall! =)

Jag funderar dock på en sak. Den sista rep är ju så jävla tung så man inte kan göra dem, alltså de blir halv klara. Och i och med det så kanske tekniken inte är helt rätt heller. Men det är ju det som hela programmet går ut på i detta steget, alltså att man ska lyfta så tungt som man bara kan.

Vi pratade idag om att testa att vända på programmet nästa gång. Så hur det känns om man avslutar med benen istället för att börja med dem. Vi får prova oss fram lite helt enkelt!

Idag var min sista lediga dag och den spenderade jag i soffan framför Oscarsgalan. Det var så himla bra!!!
Dock var den där filmen Birdman SKIT med stora bokstäver. Hur i helvete kunde den få en Oscar för bästa film? Fattar inget! 

I morgon är det dags för skolan igen. Nu kommer de där jädra vetenskapliga kurserna. URK! Jag är så omotiverad....men jag måste försöka ta mig ur de där och fokusera. Försöka i alla fall. 

Skulle behöva bli uppraggad av en rik man som kan ta hand om mig så jag kan fokusera på träning och annat roligt på dagarna istället! =)
Fick frågan i dag, hur kan du vara singel? Hehehe. Han va i och för sig inte gammal men tar det som en komplimang! Fast jag undrar detsamma! 


Men vem vet, en dag kanske han med stort H kommer fram och säger hej och sen lever vi lyckliga i resten av våra liv! =) Vist får man drömma!

Nu blir det natten! Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar