Jag.

Jag.

lördag 7 februari 2015

URK!

Hejsan!

Det var ett tag sedan jag skrev, det har varit så himla mycket och långa dagar i och med praktiken. 
Jag trivs så himla bra och jag får se så otroligt mycket! Vill inte att det ska ta slut men ändå ska det bli skönt att slippa pendla så mycket.

Ni vet jag skrev om att jag ville kolla upp LCHF, kan säga att det är absolut inte aktuellt! Nej nej! Det är inget för mig! Hörde en av läkarna på Näl prata om det och blev livrädd! URK! Nä jag håller mig till lagom med allt och träning. 

Vi har ju nu haft två träffar med våran PT liten grupp. Hon som håller i det är, vad ska man säga speciell. Det känns inte riktigt som om hon bryr sig. Man börjar prata med henne och ställa frågor men hon bara helt slutar lyssna. Så hon är absolut inte så förtroende givande. Så det kanske inte blir att vi kommer fortsätta gå på dem, hon får någon gång till men sen skiter vi i det. Känner att jag vill inte förlora en dag på ingenting utan jag vill köra på när jag väl är där. 
Tycker det är riktigt kul med styrketräningen. Ska försöka lägga på ett kål med det nu så fort praktiken är över. Kommer orka mer då tror jag. 
Ska se om jag kommer ändra om lite i maten också, kanske. Är inne i en gottegris fas nu men tror också det kan bli bättre när praktiken är över för jag är otroligt trött på kvällarna och det blir oftast bara snabblagad mat. Har inte bråttom längre utan låter allt komma när det kommer. Tänker inte lägga på mer stress när det ändå är mycket. 

Har sagt de så många gånger förr men det är så jävla skönt att inte vara så fokuserad på points och kalorier längre, befriande! Jag fixar det ändå! 
Sen börjar jag väl inse att jag faktiskt duger som jag är, med eller utan extra kilon! 

Nu mina vänner får jag nog ta och fixa i ordning mig lite. Ska möta C på stan för vi ska gå på Afternoon tea! Hon fick det av mig i födelsedagspresent och jag fick följa med! =) Ska bli himla mysigt!
Och i kväll ska jag och dottern mysa lite! Jag köpte kräftor igår! Så vi ska mumsa på det och lite kräftröra och något gott bröd! Och naturligtvis blir det någon bra film på det! =)

Hoppas ni får en riktigt skön helg! Jag ska njuta av min helt lediga helg till max! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar