Jag.

Jag.

onsdag 25 februari 2015

Nu mina vänner är denna tösen trött!

Halloj!!

Nu mina vänner är denna tösen trött!
Jag och Bella var på gymmet och körde igenom passet idag. Vi höll bra tempo och hade bra vikter. 
Fegar fortfarande på de två första. Ryggen vill inte riktigt idag. Vilket märktes i rodden också. Men de andra funkade hur bra som helst! Stolt faktiskt! 
Axelpressen skrev jag lite fel på, viktmässigt. Jag glömde av att själva stången väger 10 kg. Hahaha! Så det ska vara 22,5 och 20 kg inte 12,5 och 10 kg där.
Annars tror jag allt stämmer.
Dips jävlarna går fan inte! Jag blir tokig! En kanske två får jag till men det är fortfarande fusk varianten. Vi ska testa att göra dem först nästa gång för nu har jag gjort dem sist och då är ju armarna helt mul! Alltså jag försöker verkligen men jag kommer inte upp! Målet är att jag ska klara 5 efter dessa 8 veckor! Ska bli intressant att se hur jag utvecklas!





Marklyft får vara samma på fredag, 30 kg. Behöver bättre teknik.
Knäböj ska jag höja till 40 (eller 45kg) nu när jag vet hur den där maskinen/ställningen funkar.
Rodden ska jag köra 40 kg på igen. Se om jag kan hålla tekniken annars sänker jag till 35 kg.
Latsdrag blir 40 kg på fredag också.
Hantelpress blir också samma 25 kg.
Axelpress startar jag med 22,5 kg.
Bicepscurls får jag höja till 25 kg. 
Plankan fortsätter jag med 1 min gånger 3.

Så ser det ut mina vänner. På god väg alltså! Armarna är som sagt va helt slut och det ska bli intressant att se hur de känns i morgon. Igår var jag lite besviken på att jag inte fick någon träningsvärk. Kändes som om att jag inte gjorde mitt bästa dagen innan men som Olga säger: Vissa får aldrig träningsvärk och det är inget tecken på hur bra/dåligt det går för en. Tack! Behövde bli påmind om det! 
 
En annan bra sak som hon visa va detta!
 

Sex olika par jeans i precis samma storlek!
Fattar ni vad sjukt det är! Blir fan förbannad! Inte undra på att folk mår skit. Skärpning ni där ute i mode världen! 
 
Nu tillbaka till mig ;-)
Vi ska lyxa till det med en bio ikväll! Såg denna trailern och blev lite små kär! Jag gillar ju sådana här filmer!
 
 
Så jag och barnen ska gå på denna ikväll. Ska bli super mysigt! 
 
Ha nu en riktigt bra kväll! Puss och tack för att ni finns! =) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar