Jag.

Jag.

lördag 21 februari 2015

Men de är en go känsla!

God morgon!

Jag har bestämt mig för att släppa fastan lite över helgen så idag började jag dagen med gröt!



Tog 0,5 dl havregryn
0,5 dl fiberhavregryn
3 dl vatten
lite sallt
Kokade allt i 3 min sen hade jag i 10 gram vanilj proteinpulver.

Det blev riktigt bra! Har hört att det kan bli en konstig bismak på gröten om man har i proteinpulver men detta funkade hur bra som helst! Gröten fick en god vaniljton. Nästa gång ska jag testa att ta i 15 gram.
Idag hade jag 10 gram och det motsvarar ca 8 gram protein. (1/3 av den vanliga portionen som man tar i shake)

Igår hade jag ju besök från Skövde. Vi skulle bland annat gå på bio. Vi skulle se En natt på museet 3. Frid och fröjd och vi var där i god tid för han skulle öppna sina födelsedagspresenter innan bion började. Bion börjar och den är svensk dubbad! Va fan! Det där va vi inte beredda på! Fan hade inte ens en tanke på att de kunde dubbat den till svenska! Jävla skit.... Vi satt i alla fall kvar och tittade på den. Den var bra men hade varit hundra gånger bättre utan dubbning!

Idag blir det en tur till XXL för att kolla lite på rean. Ska köpa mig ett par handskar att ha på mig när jag styrketränar. Får ont i händerna. Tror Kevin ville in och kolla på spel också. 
 
Ikväll blir det middag på Jensen's Böfhus med underbara Cissi! Det har tagit lite tid att få till den middagen men nu jädrar! Ikväll ska det bli av! Ska bli hur mysigt och gott som helst!!!

Funderar på om jag ska ta mig till gymmet en sväng idag också. Skulle vilja köra lite kondition nu innan jag drar igång med Olga passet ordentligt för då ska man inte köra kondition de första 8 veckorna. För då jädra ska här byggas muskler! =) Taggad som bara den!
Ska bli hur kul som helst!
J sa att jag måste förbereda mig på att gå med ständig träningsvärk! Hahaha! Jag har haft en sådan sjuk träningsvärk i mina ben! Att gå ner för trappor har varit ett helvete! Har gjort svin ont! Haha!
Sen känner jag av bröstmusklerna en hel del. 
Men de är en go känsla! En värk man vet är bra och inte farlig.

En sak som jag är så jädra glad över är att ryggen inte gjort ont!! Jag måste alltså gjort helt rätt när jag utförde de två första övningarna! Wohoo!!! 
 
 
 Jag tror jag kör samma vikt på måndag men på onsdag kommer jag nog höja upp. 

Nä nu ska jag sluta babbla! Dags att börja dagen!

Puss på er alla och ha en skön lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar