Jag.

Jag.

tisdag 17 februari 2015

Kan jag bita i en kudde under tiden.

God morgon.

Hade mycket hellre legat kvar i sängen idag. Funderade på det ett tag men nä, lika bra att gå upp. 
Ska möta Michaela för en promenad nu kl 09 så ville få i mig en kopp kaffe innan. 

Fick mail om att min epilator snart va på väg, ska bli intressant!



Jag har testat en liknande någon gång på Giganten när jag jobbade där. 
Är lite fel men ska verkligen ge det ett försök! Får be Bella göra det på mig, kan jag bita i en kudde under tiden ;-) 

Fick ett till mejl igår om att mina Olga böcker var skickade nu också så snart är det dags!
Ville gått ner till gymmet igår men det fick bli en längre promenad istället.



Idag blir det ju också en promenad men ska även in till gymmet. Bella kommer hem idag så då ska vi köra ett mega träningspass! Så är planen just nu i alla fall! =)

Idag är ju det stora semle dagen. Då är frågan, ska man unna sig säsongens sista semla? 
Har lovat Kevin en. Bella är inte mycket för semla, hon gillar inte mandelmassan, hon är konstigt! Det är ju den som är den godaste på hela semlan! =)
 
Jag babblar på som vanligt! Tiden bara flyger i väg. Måste byta om för promenaden nu.
Har massa mer att prata om så kommer säkert ett inlägg till senare.
 
Ha en bra dag! Puss




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar