Jag.

Jag.

måndag 9 februari 2015

Just be happy!



Jaha, det blev vist måndag i alla fall.
Och nu är den snart slut! I morgon är min sista dag på VFUn. Känns sorgligt men skönt på samma gång. Har träffat många goa människor och jag kommer sakna en del av dem. Vissa mer. 

När jag kom hem från jobbet så var det dags att sätta igång att baka. Ville ha med mig något gott i morgon att bjuda på. Så nu i kväll har jag gjort en choklad kladdkaka, en vit choklad kladdkaka och en morots tårta. Det var lite svårt att räkna på hur många det var som skulle ha fika i morgon så jag hoppas verkligen att detta räcker! Och jag hoppas det blev gott!! Jag kan ju inte testa något ut av de idag. Men det får duga!

Jag är lite nervös över i morgon, ska göra något som jag aldrig gjort förut och det känns skrämmande men ändå roligt. Vi får se vad som händer. Tänker inte säga vad det gäller idag men kanske senare i veckan. 
 


Det där tänker jag jobba hårt på från och med nu och det känns redan så mycket bättre!
Jag mår riktigt bra nu!
 
Idag har jag som ni förstår inte hunnit med att träna. Men jag hade mer än gärna hunnit med en promenad! Det har ju varit vår värme ute idag!! Får se vad jag orkar med i morgon när jag slutat annars så blir det gymmet en sväng på onsdag. Då ska jag springa 5 km igen är planen. Och finns det någon ork kvar så ska jag köra lite rodd efter. 

Men nu får det bli soffan några timmar innan det är dags att krypa i säng!



Sussa gott sen alla goa! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar