Jag.

Jag.

lördag 14 februari 2015

Topp 5 listan av de värsta dagarna att vara singel på.



God morgon på er!

Alla hjärtans dag måste ligga på topp 5 listan av de värsta dagarna att vara singel på. Julafton, födelsedagar, midsommar och påsk är väl där upp med denna högtiden.
Barnen har kompisar hos sig så det blir jag ensam i soffan i kväll. Har laddat upp med lite serier, godis också blir det nog en pizza också. Tröst ätning delux!

Jag och några IG vänner bestämde att på måndag börjar operation beach 2015!
Pratade med dotter också om att vi kanske skulle bli bättre med maten också. Vi har ju börjat träna, skulle kanske vara kul om det syntes något efter som vi kämpar på så bra!
Men det blir som jag sagt innan, det blir på mitt sätt. Det enda som jag kommer väga eller räkna är potatis/ris/pasta. Men inget annat. Tror det kommer bli enklare att sköta maten nu när praktiken är över.  Men jag ska fortsätta njuta av livet och inte sätta några förbud, ska bara tänka lagom!
 
 

Ska spendera dagen med att försöka få till ett matschema för nästa vecka. Kommer spendera veckan hemma och plugga så det ska bli skönt. Har en dag i skolan bara.

Tror jag lyckats med att föräta mig på semlor detta året. Igår tog det allt emot lite! Hahaha! Men jag hittade detta på IG så jag måste bara försöka hitta en ock testa!



Är det någon av er som testat? Det låter himmelskt gott tycker jag i alla fall! Hahaha!
Återkommer med hur de var om jag hittar dem!

Ha nu en alldeles underbar alla hjärtans dag och helg!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar