Jag.

Jag.

tisdag 10 februari 2015

Smell the roses.

God kväll i stugan! 

Nu var det slut på denna terminens praktik. I morgon börjar jobbet med att skriva kursens hemtentan. På ett sätt ska det bli roligt för jag ska skriva om ADHD, så det kommer bli väldigt intressant. Men man är ju lite sliten efter praktiken. Ska försöka komma igång så fort som möjligt. 

Jag hade med mig massa fika idag till jobbet. Det var kul att se att de uppskattade det! Den vita choklad kladdkakan var väldigt populär! Kevin hade hoppats på att jag skulle haft med mig lite tillbaka hem, men så blev det inte. Får baka mer en annan dag så även han kan få lite. Vi får besök från Skövde i helgen så kanske får baka lite till ungdomarna då! 

På lördag är det ju alla hjärtans dag. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på....



Ensam lär jag väl vara med tanke på att både Bella och Kevin har kompisar här. Kanske skulle ta mig in till stan och gå på bio. Känns lite tragiskt att gå på bio själv på alla hjärtans dag kanske. Nä det får väl bli soffan och en serie. Det är ju inte fy skam det heller! Jag har ju Thelly och Mimmi som sällskap! =)
 
Hoppas ni får en lugn och skön kväll!
Puss =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar