Jag.

Jag.

söndag 15 februari 2015

Olga Rönnberg

God morgon på er!

Herregud vad jag är trött idag! 
 
 
 Två nätter i rad har jag blivit väckt och haft lite svårt att somna. Livet med tonåringar i huset....värre lär det väl bli! Hahaha!
Jag tror att jag har haft svårt att sova på grund av att jag inte har tränat också. Märker att jag sover mycket bättre då. Men nu bråkar halsen en del så inte orkat eller vågat. 
Det gör inte ont i halsen men den är bitvis väldigt torr och lite slemmig. Men förhoppningsvis så är det på väg att vända nu. 

Jag vill ju börja styrketräna lite mer nu som jag nämnt innan. Så igår fick jag tips om Olga och hennes bok!



Så jag beställde den på en gång och hennes träningsdagbok!
Känner mig jätte taggad! Hon har program som man ska följa. Vet inte om det finns kostprogram också men den vet jag inte riktigt om jag kommer följa, i alla fall inte fullt ut! 
Så nu kanske jag kommer få ordning på de fria vikterna!

Ha en skön söndag!
Puss

1 kommentar: