Jag.

Jag.

torsdag 12 februari 2015

Ja det blir väl inte så mycket roligare än så här.

Hej världen!

Hur har dagen varit? Jag förstår inte hur fort tiden går! Det fattas timmar på dygnet. 

Idag var det egentligen dags för ännu en PT lektion, men Bella är inte hemma och jag är inte jätte sugen på att gå dit. Ska ner till gymmet i morgon istället och köra igenom ett styrkepass.

På tal om något helt annat. Jag är sjukt sugen på att gå ut, bara ha kul, dansa lite och snacka lite skit. En rolig kväll på stan helt enkelt! Men vart går man när man är 35 år? Jag har aldrig någonsin varit ute i Göteborg. 
Skulle vilja ta mig hem till Skövde snart också och gå ut en sväng där med. 
En Ålandskryssning kanske skulle vara kul det med! 
Får ta och diskutera detta med tjejgänget. =)

Ja det blir väl inte så mycket roligare än detta idag. 
Börjat på tentan, varit på stan en sväng. Fyndade ett par snygga skor till sonen. Puma vinter skor för 149 kr. Klockrent! Tackar säger vi då.
Sen hade jag ett presentkort på 200 kr på h&m så köpte dag- och natt ansiktskräm sen köpte jag en maskara också för det behövde jag det med. 

Nä nu ska jag ta och glo på dumburken någon timma. 
Hoppas ni är väl förberedda på morgondagen!
Fredagen den 13e är bara några timmar bort! Mohaha!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar