Jag.

Jag.

onsdag 18 februari 2015

Varför känns det alltid som om de bara är ca fyra timmar på dygnet?

Hellu!

Ja vad ska man säga. Vilken dag. Varför känns det alltid som om de bara är ca fyra timmar på dygnet?
Behöver mer timmar!
Nu är tentan klar i alla fall. Är dock osäker på om det blev så bra =/ Men jag hoppas den blev okej och om så inte är fallet att det endast blir så att jag får komplettera.
Hoppas hoppas!

Idag vart jag riktigt sugen på något gott så det fick bli en tallrik med stekta äpplen i kanel och sötning. Till det hade jag vaniljvisp som jag blandade i lite vaniljprotein. Blir skit bra och GOTT!!



Ja ni ser! 50 gram vaniljvisp är faktiskt en hel del!

Jag har också hunnit med att städa lite, dock han jag inte med att tvätta golven. Får bli en annan dag.
Sen har jag letat efter lite resor. Ska försöka åka iväg när Bella fyller 18. Hade hittat en resa men så bestämde sig Kevin för att han skulle följa med så då blev den resa lite nä...VÄLDIGT mycket dyrare så vet inte riktigt om jag får till det. Måste ju kunna leva också har jag hört! Hahaha!
Men jag är sjukt sugen på den resan så vi får se.
Ni kan väl hålla tummarna för mig/oss!
 
Nu ska jag sätta mig och fundera lite på om jag ska gå ut och gå en sväng. Har inte hunnit ut på någon längre runda än....men jag vet inte om jag orkar....inte alls sugen faktiskt. Buhu....
 
Nä ha en bra kväll! Pöss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar