Jag.

Jag.

måndag 1 juni 2015

Budget

Mina armar är som gelé!
Orkar knappt skriva. =) Det vart ett bra pass på gymmet idag. Jag gillar verkligen styrketräningen. 
Imorgon blir det bara en promenad, eller om det inte blåser då får det bli cykel.
På eftermiddagen ska jag med Kevin till Östra, det är dags för provtagning under lustgas!
Håll nu tummarna HÅRT för att det går bra!
OM det går åt skogen kommer det nämligen inte funka att ha lustgas vid tandläkarbesöket heller. 
Snälla gode gud låt det gå bra!!
Jag har inget sagt till honom än utan jag säger det i morgon när han kommer hem från skolan. Annars är nämligen hela hans dag förstörd. Tänkte vi skulle mysa efter, antingen blir det fika eller så blir det Mc Donalds. I morgon får han välja helt själv!

Jag måste sätta mig och plugga på uppsatserna i morgon också, min och de som vi ska opponera på. Måste kunna dem någorlunda bra. 4 dagar kvar till sommarlov!
På fredag efter allt är slut ska vi i klassen, de som vill i alla fall, samlas och grilla. Ska bli roligt!
Kanske blir någon cider eller två! ;-) 
 
Ikväll ska jag sätta mig ner och försöka få till en budget för sommaren. 
Sommarland tror jag det blir en eller två dagar. Sen ska vi till Danmark över dagen också. Kommer bli en hel del picknickar och luncher på och omkring Göteborg. Sen ett par turer till Skövde över dagen så klart. 
Havet får vi ju ta oss till också. Bada vill jag nog allt göra. 
Jag och Bella ska ju till London när hon fyller 18. Det blir väl höjdpunkten för sommaren.
Sen får vi se om jag kan få med Kevin på någon, men jag tvivlar.
Är det någon där ute som har bra förslag på vad man kan göra i Göteborg som inte kostar multum?
 
Nä nu ska jag sluta babbla! j
Jag har över 500 kalorier kvar för dagen så ikväll blir det ett glas oboy och rostad macka med philadelphiaost choklad på!! Ska njuta av varje tugga! =) Så nu måste jag rusa ut i köket! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar