Jag.

Jag.

tisdag 16 juni 2015

Så lyxigt!

Hej på er!



Hur har dagen varit?
Jag och Kevin har varit hos läkaren idag, vi diskutera om vi skulle ev testa en ny medicin. Den han har nu har han haft i 10 år. Den har effekt men de kanske skulle behöva lite mer effekt runt koncentrationen. För skolans skull. Vi skulle testa efter sommaren. Hon skulle gå på semester på torsdag och det verkar som om hon ska ha semester till sent i augusti! Jag hade som förslag att vi kunde starta nu istället men hon ville finnas till hans i fall det blev några biverkningar. Vilket jag då tyckte hade varit bra att ta nu på semestern istället för när skolan börjat. Ja ja. Bara att vänta. 
Efter det mötte vi upp Bella efter hennes körlektion. Det går bra för henne. Fortfarande nytt men det ska nog gå vägen! Vi var tvungna att gå in på banken för att fixa så att efterlevnadspensionen, som jag annars fått som stöd sedan deras pappa dog, ska fortsätta gå in på mitt konto efter att hon fyllt 18. 
Tänkte på det om man har ett barn som inte är som Bella och de bara vägrar att föra över pengarna! Vilken hemsk situation det kan bli då! Jag hade nog fått flytta om hon hade nekat detta. 
Tur att hon är en sådan förståndig dam! 

Vi passade på att gå in på Kex fabriken när vi ändå var i Kungälv. Det var dock väldigt utplockat så det blev inte så mycket köpt. Får allt baka själv istället! 
Vi hittade i alla fall lite jordgubbar! De var dock inte det godaste men fick duga.
 
 
 
I morgon ska jag ha en riktigt lyxig dag!!
Gabriels mammaska bjuda mig på en tripp till Danmark över dagen!!! LYX!!!!
Jag ska hjälpa till att vara lite bär hjälp! Det ska stor handlas! =)
Gör jag så gärna! Ska bli skönt att komma iväg "själv" lite. B och G ska vara hemma med K. 

Idag trillade även polletten ner! Det är ju midsommar på fredag!!!! På fredag! Vad fan! Jag har hela tiden trott att det var nästa vecka! Får bli att handla lite på torsdag. Jag har verkligen ingen koll! =)

Idag hittade jag även en rabatt kod för Lifesum. Jag har bestämt mig. Det blir att räkna kalorier sen. Ja inte nu då utan sen efter sommaren eller senare. Inte just nu. Jag köpte GULD medlemskapet i alla fall. Fick 100 kr rabatt så ett år kostade 248 kr istället. Bra pris tycker jag allt! Då kan jag lägga in och göra recept och allt. Och den har så man kan logga mat via streckkoder. Super smidigt! Ska bli intressant att se hur det kommer gå. Ska även köra 5:2 för att få bort sötsuget. Är inne i en moffar period just nu så det kan behövas! Tuggar i mig allt som kommer min väg för tillfället. 
Undra varför jag är inne i en sådan här period igen? Något fattas. Måste bara komma på vad! 
Ska skärpa mig med motionen också. Träningen på gymmet går bra men konditions motionen kommer jag inte igång med! Late fan!!!

Nä nu ska jag sluta gnälla! Snart dags att hoppa i säng så jag orkar upp vi sju i morgon! Båten går nio och jag blir hämtad åtta. Såg på SMHI att det ska bli skit väder tyvärr. =( Så typiskt!! Jag hade sett fram emot att få sitta på däck och sola och njuta av värmen men icke. 
Men det ska som jag sa innan, bli otroligt skönt att bara få komma iväg själv! 

Sussa gott sen!

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar