Jag.

Jag.

tisdag 2 juni 2015

Sommar?

Jag börjar bli så himla less på detta! 
Alltså detta jädra skit väder! Ska vi inte få någon sommar i år eller?!
Jag tappar all motivation när det är så här. Till allt. Vill bara sitta i min soffa uppkrupen. Inget mer. Suck!

Idag vart jag i alla fall ute en sväng för idag skulle Kevin till Östra för att ta blodprov igen, denna gången under lustgas. Det blev en knackig start, vi fick vänta ca 30 min på att få komma in. Väl där inne blev det lite småprat och sedan kom hon som var expert på att sticka in. Hon letade länge på båda sidorna men nje. Hon sa att hon istället skulle gå och hämta super experten. Och det var hon verkligen! Kom in och hittade två kärl på en gång på vänster sida! Kevin fick lustgas i ca 3 min och sedan så stack hon och pang! Där satt den! Kevin reagerade inte det minsta! Efter vart han lite snurrig men glad! Han fattade inte att allt var klart! =) Var kul att se honom. Han var genuint stolt, lycklig och ett uns snurrig! Hahaha! 
Efter blev det Mc Donalds för det hade jag lovat honom.
Han var nöjd och glad över hur dagen hade gått och han känner helt klart att lustgas är något som kommer kunna funka hos tandläkaren också! Så himla skönt! 

Nu har jag landat här i soffan igen, hela Norge bakar är på TV. Blir så otroligt sugen på att baka när jag tittar på dessa program! Kommer bli mycket bakat i sommar, både bröd, kakor och mjuka bakverk! 
Hojta till om ni vill komma på fika eller ta en picknick! =)  
 
Nu ska jag ta och fokusera på programmet!
 
Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar