Jag.

Jag.

måndag 8 juni 2015

Rövsvett!

Rövsvett fick mig att avsluta min träning tidigare idag, japp ni såg rätt! Rövsvett!
Hahaha! Jag hade lite otur i mitt tänk idag. Jag tog nämligen mina rosa mjukis byxor till gymmet idag. Jag hade dem när jag var ute och gick på morgonen och skulle ändå slänga dem i tvätten så tänkte då kan jag ju lika gärna ha dem på mig under träningen. 
Halvvägs in i träningen märker jag att jag är bra svettig. Tanken slår mig då. Bella syns det något? 
Nopp! Sicken jävla tur!! 20 min senare när vi kört ytterligare tre maskiner så ska vi byta med varandra och då säger Bella, vänd dig om igen. Nu syns det så nu vet! Jahapp. Jag brukar inte bry mig så hur jag ser ut på gymmet men detta kändes lite väl pinsamt. Folk kunde ju lika gärna tro att jag gjort på mig! Hahaha!
Så jag körde ett sett till medans Bella fick gå och hämta våra saker från skåpet inklusive min långa jacka. Fick packa ihop flera maskiner förtidigt. Jag har dock skakiga armar så vi han med en hel del även om jag skulle velat göra i alla fall tre maskiner till. Får köra extra hårt på onsdag helt enkelt!
Jag gick ju faktiskt en långpromenad på morgonen också så känns som om jag gjort ett bra jobb idag i alla fall.  =)



Nu blir det en lugn kväll i soffan. I morgon slutar Bella skolan så då blir det den traditionella lunchen som vi brukar. På eftermiddagen måste vi övningsköra lite. Nästa vecka kör hon i gång med sin körskola! Tror hon är lite nervös men det kommer gå jätte bra! 

Insåg här om dagen att mina kära vänner kommer ha fullt upp i sommar, Bella också så klart. 
Jag måste skaffa mig en hobby. Promenaden och träningen har jag redan. 
Jag får tillbaka min dator snart då Kevin ska få en ny. Får nog bli att jag tar upp ett data spel. Funderade på WOW igen men kanske blir att jag testar ett gratis spel. Fick förslaget Rift av en kompis. Ska ta och spana in det. Påminner lite om WOW så förhoppningsvis kommer jag gilla det, och gratis är det också! 
Någon som har något annat förslag på gratis spel? 

Nu blir det slappa!

Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar