Jag.

Jag.

onsdag 29 juli 2015

London calling

Tjohoo! Nu har jag äntligen hittat dem!

 
 
Den med caramel smakade jag på igår och den var LJUVLIG!
Jag älskade den! Smakade som Jacky pudding, den med kola smak. Ikväll ska jag testa chokladen. 
Tänkte ha dem som lite fika/efterrätts alternativ. Kan tänka mig att det är över ljuvliga med en liten klick grädde till. Måste testa nästa vecka. Synd bara att de var så satans dyra. Över 15 kr st.
 
På tal om testa. Jag gjorde en egen version av fattiga riddare idag till lunch.
 
 
 
Det blev ju hur bra som helst! 
Ett ägg, 5 gram protein pulver med vaniljsmak, en liten skvätt mjölk och två "rostbröd". Stek i valfri mängd smör. Sen sötning och kanel på. MUMS!
 
Gårdagen blev gick bra. Jag hade ganska mycket kalorier kvar på kvällen så tog några gram nötter men kom ändå inte upp i mitt dagliga intag. Märktes senare på natten då jag vart lite hungrig. Läxan lärd, ät upp din mat! 
 
Idag såg jag att Mc Donalds hade ett erbjudande....igen. 19 kr för en QP med pommes....fan....hahaha! Så det får bli det till middag idag. Det kommer innebära att fett mängden blir högre än den ska va men kalorierna hamnar bara 23 kalorier över mitt mål så det var ju bra iaf! 
Nu blir det bara kaffe med mjölk till mellanmål idag. Ska man mumsa på gott till middag får man avstå annat till mellis. Börjar tänka balans. Försöker i alla fall.   

Nu blir det tyvärr så att jag inte kommer tänka kalorier under Londonresan. Eller tyvärr, jo lite, jag hade ju kommit in i det så bra nu. Men bara att kämpa vidare sen.
Såg att nu är det 39 dagar sedan jag åt godis! Då menar jag inte kakor och chips utan riktigt godis och choklad. Det har jag inte rört. Frågan är hur jag ska göra i London. Jag tror jag ska försöka hålla mig i från det där också. Så känner jag nu....vi får se hur det blir! 
Jag lär gå upp oavsett. Suck! Som sagt va den eviga jojobantaren! Hahaha!

Nä nu ska jag fixa lite här hemma, sen ska Bella övningsköra lite och sen ska jag packa det sista och duscha! Sen blir det slappa de sista timmarna innan jag ska försöka sova lite. 
Får nog erkänna att lite resfeber har jag allt!
 
Ha en underbar helg så synd vi efter London!  


 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar