Jag.

Jag.

fredag 24 juli 2015

Planering är A och O

Men goddagens! 

Det här med trappor, varför är de så jädra jobbiga? Den sista tiden tycker jag de varit extra jobbiga. Får nästan mjölksyra i låren för bara två våningar. Brukar ju vara lite tuffare i benen än så men inte. Tur att jag fått mig en rejäl besiktning nyligen annars hade jag börjat undra om något va fel. 
Lungorna känns bra igen nu. Vilket är riktigt skönt! 
Promenaderna funkar bra och känns bra. 
Jag är ännu inte uppe på några längre sträckor men jag ska öka på är planen. 
I helgen blir det väl inga längre sträckor promenerande med tanke på att det ska regna så in i helvete och åska. Så i morgon blir det inte många steg tagna. 

Maten idag har gått bara bra. Idag och i morgon bryr jag mig dock inte om fördelningen blir som den ska. Nu kommer fettmängden vara lite högra och protein mängden lite mindre. Men jag håller mig i alla fall till rätt mängd kalorier!

 

Frukosten blev en kopp kaffe, två ägg och idag en burk kvarg istället för yoghurt. 
I kväll ja snart då ska jag unna mig 50 gram skruvar och 120 gram glass med 30 gram kolasås! Den som spar han har!
1756 kalorier kommer vara intagna innan kvällen är slut och enligt Endomondo har jag förbränt 369 kalorier ( ja, ta det med en nypa salt). 
 
Nu ska jag ta och fortsätta titta på Buffy! 
 
Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar