Jag.

Jag.

tisdag 14 juli 2015

Ont gör det.

God kväll!

Ni vet hur man är när man har ont, då blir alla tankar negativa. Det blir så för mig i alla fall. 
Har haft svin ont i bröstmusklerna efter sista passet på gymmet. Jag måste ha sträckt mig för detta känns inte riktigt som träningsvärk. Eller så är det träningsvärk. Bara att avvakta och låta det bli bättre, eller hoppas på att det blir bättre. Idag tycker jag att bilringarna både på magen och ryggen är jobbiga. 
Ibland bryr jag mig inte det minsta men idag. Speciellt när jag inte kan träna. Va iväg en sväng på ikea mm och det är väldigt jobbigt när jag rör på mig eller måste andas djupare. Det gör riktigt ont så jag lär inte ta mig ut på en promenad heller. Då känns det som om jag sväller på stället. 
Försöker att inte tänka på något sådant för jag vill bara vara i juli, jag vill inte tänka på vad jag äter eller räkna kalorier. 

Jag har tittat på några gamla bilder från IG, jag var så liten. Men det fattade jag inte då. På något sätt så ser jag det aldrig själv. Jag har alltid en skev bild av mig själv. Kanske det är därför det är så svårt att hålla det också för jag ser ju inte heller när jag går upp. Jag kan inte riktigt släppa vågen för då skenar det iväg. Jag ska försöka att mäta mig själv mer denna omgången. Och jag ska inte ha bråttom. Jag ska hålla mig till mina ca 1750 kalorier och träna. Sen kommer jag tillåta mig att äta ca 2500 kalorier på lördagen. Då kan jag baka något gottigt att fika på. Jag ska som sagt va försöka fortsätta hålla mig borta från godis (riktigt godis, inte fika). Jag tror det kan bli ett bra upplägg! 
Har ni några tankar på det? Låter det sunt? Inga förbud bara bra planering. 
Ska försöka ta fram lite gamla bilder som motivation. 

Kommer jag under 95 kilo så ska jag börja springa igen. Men till dess så är det styrketräna och promenader som gäller. Måste bara bli av med den här smärtan....

Nu på tal om något helt annat!!
Jag var med C på Magic Mike XXL förra veckan.


Åh herregud säger jag bara! Det var otroligt sexigt! Se den! De fick allt den här gamla nunnan att vakna till liv! Hahaha! Man bara satt och smålog och önskade att man hade någon att gå hem till! =P 
Mums! Den filmen ska köpas så fort den kommer ut på Blu-ray! 

Nu blir det filmmys med dottern och hennes pojkvän. Inte den filmen då utan en annan! Hahaha!
Funderar dock på om jag ska åka och köpa mig lite Ipren eller liknande, Alvedon verkar inte vilja hjälpa mot denna värken. Nä nu har jag gnällt färdigt!

Ha en super skön kväll! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar