Jag.

Jag.

torsdag 23 juli 2015

Ibland är jag stark!

Halloj allihoppa!

Nu är jag ensam igen. Har haft en kompis från Skövde här i några dagar. 
Vi var på bio igår och tittade på Self/Less.


Jag måste nog tyvärr säga att trailern fick mig att få väldigt höga förväntningar av filmen. Den var bara ok. Inte en film jag skulle rekommendera att se på bio. Den kan man lika gärna se hemma sen. 

Först va tanken att vi skulle gå ut och äta innan eller efter. Vi funderade på Pizza Hut. Men så testade jag ett par byxor som jag inte haft på mig på några månader och ja, de satt inte jätte bra så jag ångrade mig! Hahahaha! Det fick allt bli räkna kalorier!
Vilket jag nu är otroligt glad över! Vi åt på Subway istället och på bion mumsade jag på en kaka från Subway och en Questbar Cookies n cream. 



Ibland kan jag!!

Maten har gått hur bra som helst den här veckan. Inte ett enda snedsteg utan allt har varit väl planerat och inom ramen för mitt dagliga intag! Så glad och nöjd.

I förrgår bjöd jag C på en sjukt god middag. En sallad på kyckling, fetaost, vattenmelon. Fattar ni hur gott det är med fetaost och vattenmelon ihop? Ljuvligt! 



Har ni inte testat det så gör det!! Man behöver ingen dressing över huvudlaget då vattenmelonen är så saftig. Blev detta både till lunch och middag idag också! Hahaha! Nom Nom!

Idag fick jag nys om att Ostindie fararen kom förbi på sin tur mot Göteborg.



Ett rätt ståtligt skepp det där!

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Varit på en promenad. Jag har även planerat en del för kommande London resan. Jag har redan bokat en tur till Harry Potter World samt en musikalen Kalle och Choklad fabriken. Men idag passade jag även på att boka in en afternoon tea. Det hade nämligen de på det hotellet som jag och Bella ska bo på! Klockrent! Ska bli mumsigt och roligt!!! 
Det verkar inte heller så svårt att ta sig från flygplatsen till hotellet vilket var jädrigt skönt! Tåg och sedan en liten promenad så är vi framme. Längtar verkligen!!!

Ni vet jag sa att jag beställt massa Questbars.....de ringde idag och sa att alla var slut! =/ FAN! Så jag får inga! Den där MATSMART.SE va fan inte så jävla bra ändå.....*sur* Hade stora planer för dem....
Jag fick iaf hem mitt paket från Gymgrossisten så det var ju bra i alla fall!
En låda Goodlife mint och de nya smakerna på BCAA.

SÅ NÖJD!! Den med Lemon smak var ljuvligt god! Inte alls så där söt sliskig som min tidigare va. 
17 kalorier för en skopa som man då blandar med 2 dl vatten. Ska testa att göra isglass på dem sen för jag har hört att det ska vara gott!
Jag kan starkt rekommendera dem pga den goda smaken!
Star Nutrition Amino BCAA Fresh Lemon var det. 

Nu mina vänner ska jag ta mig lite glass. Jag har 372 kalorier (de ska vara kolhydrater och fett, protein har jag redan fått i mig tillräckligt!) kvar för dagen och jag är fortfarande mätt efter salladen. Så nu får det allt bli lite vardagslyx! 

Ha en riktigt bra kväll!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar