Jag.

Jag.

lördag 18 juli 2015

Botten är nådd.

Precis hemkommen från en middag på Super Rullband med Emma. Idag vart vi besvikna på stället. De hade inga efterrätter!! De är lite halva grejen med att gå dit, men tydligen så har det inga i juli månad, ingen aning varför. Jag hade bestämt redan innan att efter i kväll får det vara nog. Jag börjar min viktresa nedåt redan i morgon. Jag pallar inte att vara så här stor länge. Eller det är inte storleken i sig som stör mig utan vart fettet har satt sig. Jag mår inte bra! Hälften av kläderna sitter inte som de ska och andra hälften får jag inte ens på mig. 
DET ÄR INTE ROLIGT LÄNGRE!
Nog är nog!
 


Nu har jag ramlat tillräckligt långt!
Jag har ingen kondis och jag hatar den känslan!: 

I morgon blir det en fastande dag sen kommer jag räkna kalorier i Lifesum appen.
Jag firar idag 28 dagar utan godis vilket jag är oerhört glad över!
Följde med Emma in i 4a gott och inte ett sug fanns!! Det var en riktigt befriande känsla. 
Ska bli intressant att se hur kroppen reagerar när den inte heller får något fika. 
Lär säkert bli svin sur.Men jag känner mig taggad! 
Har dock inte kommit på en riktigt bra morot för mig och som jag ska få när jag kommer i mål.
Får fortsätta fundera. =)

Jag beställde lite mer Goodlife bars idag för att ha till eftermiddags fikat kl 15. Den med mintsmak. Blir klockrent! Beställde även ett nytt märke och två nya smaker på BCAA. 
 


Det blev Uppfriskande Lemon och Jordgubb och passion.
Jag hoppas det är goda och kommer bli bra att ta i samband med min träning. 
Ska bli kul att testa dem nästa vecka. 

Jag har även tagit bort massa IG konton där de bakar och lägger upp massa gottigt. Allt för att ge mig själv en så bra chans som möjligt. Jag vill verkligen fixa detta. Ska försöka ta bort alla frestelser. 
Dags att ta bort dubbelhakan som hänger där!

 
 
Målet är stl 42 i klädväg. Ska jag väl fixa! =) Vart jag hamnar viktmässigt får vi se. 
Alla minus, stora som små, är bra minus! Jag vill gärna ner till de jag var nere på förra våren och sommaren. Jag fattar inte hur jag kunde se mig själv som fortfarande stor då! Ser nu den platta magen?!



Jag VET att jag kan. Jag måste bara hålla motivationen upp och igång. Denna gången ska jag gå ner med styrketräningen och det har jag inte gjort innan. Ska bli spännande! Jag kommer dock som jag nämnde sist ta och köra igång med min löpning igen för det tycker jag är kul. Även om jag finner styrketräningen minst lika kul. Styrka tre dagar i veckan och en dag löpning och en dag cykling. Ja sen blir det så klart promenader med Thelly också! Detta måste väl ändå vara en bra variation för kroppen. 
Allt är ju inte hugget i sten utan allt kan ju ändras med tiden men så här ser planen ut just nu. 
Jag hoppas jag kan hålla den!
 
Önska mig lycka till! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar