Jag.

Jag.

lördag 28 mars 2015

Herregud hur svårt kan det vara?

God kväll i stugan!

Idag är första dagen utan några som helst värktabletter! Den ni! 
Det har faktiskt gått riktigt bra! 
Jag känner av ryggen men det är hanterbart. Jag va på en 5 km promenad förut och det gick bra. Jag till och med joggade upp för den branta backen!!! 



Vi får se när jag vågar bege mig in på gymmet för att börja lyfta. Men jag ska gå med barnen för att få igång dem igen, jag får väl gå på löpbandet lite under tiden. 

Jag har kollat runt på nätet och i olika appar och ALLA säger olika på den mängden kalorier jag ska äta! Herregud hur svårt kan det vara?! Allt från 2400 kalorier till 1800 kalorier och det är fan väldigt stor skillnad! Och jo de 500 kalorierna man ska dra av för att gå ner 0,5 kilo i veckan är avdraget. 
Har kollat på en gratis app som heter FatSecret, jag har även kollat på Lifesum. Men Lifesum måste man ju köpa för att kunna få ut det som behövs av den.
 Ska fortsätta kolla i morgon. Ska göra nästa veckas matschema och handla. 

Idag och igår till lunch åt jag en gammal favorit!

 
 
Chevreost sallad! Massa mums! 423 kalorier va det i denna.

Jag har varit sjukt sugen på citron eller surt idag. Köpte denna för att testa!

 
 
Nje, den vart jag besviken på! Inte mycket smak och absolut inte det minsta surt! =( 
Men så påminde en klasskamrat mig om lemoncurden! Så det fick bli lite kvarg med curd och det värsta suget försvann! =)
 
Fick reda på att det är ju för tusan dags att ställa fram klockan i kväll! Välkommen sommartid! Tur att jag är ledig i helgen! =)
 
Nä nu ska jag ta och fortsätta titta på Priscilla queen of the desert. 
En rätt udda film! =)
 
Hoppas ni får en riktigt bra kväll!

Kramar!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar