Jag.

Jag.

torsdag 19 mars 2015

Så nu har jag även förklarat det!

Hej på er!

Jag tänkte lite på det jag skrev igår och vill poängtera en sak. Jag menar inte att det inte är bra att gå på någon diet, sen är det så klart inte alla som är så bra.
Men jag menar för mig, för mig är det inte bra att gå på något som får mig att bli isolerad och inte kan umgås med mina vänner. För andra kanske det funkar jätte bra. 
Så nu har jag även förklarat det!

Dagen har spenderats i skolan. Ryggen är inte bra men jag tycker ändå att det är något pyttelite bättre än innan! Jag hoppas att det inte bara är inbillning utan att det faktiskt är så!
Där emot så har jag blivit förkyld...hur jävla typiskt va inte det eller?
Får väl se det positivt att jag lika gärna kan vara det nu när jag ändå inte kan träna.
Men känns lite som om det blir kaka på kaka.

I morgon blir det att skriva lite hemma, annars ska jag vila ryggen så mycket som möjligt tänkte jag. 

Nu ska jag slappa i soffan någon timma innan det är dags för att krypa i säng igen. Hoppas jag får sova hela natten denna gången, var ett tag sedan nu!

Hoppas ni får en lugn kväll och en riktigt skön fredag!
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar