Jag.

Jag.

tisdag 17 mars 2015

Testa får ni se!

Fortfarande bitter...och rädd!
Tänk om ryggen kommer vara paj lika länge som den varit de tidigare gångerna! =(
Jag vill ju komma igång med träningen! Jag vill fortsätta vara igång med träningen!!!!

Ibland är livet fan orättvist!
Inte mycket jag kan göra åt det jag vet....ska bara sura idag också så får jag väl sluta i morgon. 

Sitter här och känner mig helt slut. 
Skulle kunna somna på stället men jag kan ju inte sova nu! Då kommer jag ju inte kunna somna sen. 
Är säkert värktabletterna som jag äter nu fel. 
Tramadolen tar bort en del men inte allt. Tog en alvedon och en ibumetin nu när jag kom hem och det hjälper ju inte helt de heller. Men det gör det i alla fall hanterbart. 

Satt här om dagen och kollade på resor. Skulle så gärna vilja åka på en resa i sommar men Kevin vill ju inte åka utomlands och jag har ju ingen som kan komma hit och vara Kevin, hund, katt och lägenhets vakt så Bella och jag skulle kunna åka. 
Så himla typiskt! 

Det är väl en av de sakerna som jag tycker är ofantligt jobbigt med att ha ett barn med diagnos, eller mer att vara själv med ett barn med diagnos. Man har ingen hjälp på det sättet då han är väldigt "bunden" till hemmet. Vill inte åka iväg och sova borta. Vill inte gärna lämna djuren. Sötnosen. 
Han e go han men som sagt va, ibland blir det väldigt tråkigt och jobbigt. 
Jag vill ju verkligen resa och jag blir lite fundersam på när jag kan börja lämna honom själv, jag tror det kommer dröja många år tills dess. 

Bella har sagt att hon kan vara hemma om jag vill komma iväg själv en vecka men jag har ju ingen att resa med och själv vill jag nog inte resa. Nje. Det är nog inget för mig tror jag. 

Vi får väl se vad som händer. Jag får leva på hoppet helt enkelt. 

Nu får det strax bli ett par avsnitt av Marvel's.Agents.of.SHIELD men först tror jag bestämt att jag har en liten fyrfotad vän som behöver gå ut en sväng!



Jo! Innan jag säger hej då måste jag tipsa om en sak (igen)!
Kvarg och Lemon Curd!



Det är så sjukt gott. Man behöver inte alls ha så mycket av curden eftersom det är en ganska kraftig smak. MUMS säger jag bara! Perfekt till fika eller om man är sugen på något på kvällen!
Testa får ni se! 

Nu ska jag gå ut med Thelly!

Puss och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar