Jag.

Jag.

lördag 14 mars 2015

Har ni aldrig varit där så gå dit!




Sicket gött väder vi fick idag!
Jag var en tur till gymmet idag eftersom jag inte gick igår. Efter det fick det bli en promenad med Thelly. Helt underbart! Så skönt att det börjar bli vår igen!

Gymmet gick, vad ska man säga. Det gick bra men eftersom min rygg är inne i en dålig period så testade jag marklyft och knäböj med låg vikt och ryggen ville inte alls vara med så jag la faktiskt ner det. 
Jag blir lite osäker på vad jag ska göra, vad jag vågar göra. För jag vill inte förstöra den mer än den redan är! Blir det sämre av att jag kör eller blir det oförändrat? 
Skulle behöva en pt som guidade mig men det är så jädra dyrt att få den hjälpen. 
Jag får helt enkelt känna efter antar jag. 
De andra tyckte jag allt gick bra. 
Dips gjorde jag några stycken de med! Helt otroligt! Jag som inte ens kunde göra en första gångerna men nu kan jag i alla fall göra 4 på rad med raka ben! Dock kan jag bara göra 3 de två följande repetitionerna. men jag är otroligt stolt ändå! 
Jag kommer inte ihåg hur många jag sa att jag skulle klara av innan de här 8 veckorna var över men jag är ju en bit på väg redan! =D

Igår kväll var jag och några av klasskamraterna på Super Rullband. Det va jätte mysigt, roligt och gott!!



Alla var jätte nöjda vilket vara himla kul!
Vi mosa i oss massa sushi och och annat mumsigt och vi åt efterrätter så jag nästan trodde det skulle spruta ut ur öronen på oss!! =) Hahaha!
Den som är på bilden påminner om en tiramisu och är HIMMELSKT god!!
Har ni aldrig varit där så gå dit! Fredag, lördag och söndags kvällar har det denna buffén där du får äta hur mycket du vill.
Personalen är helt underbara och väldigt måna om en. Kommer fram och säger att det är bara att äta hur mycket som helst och de vill att man ska vara nöjda när man går. 

Ikväll blir det soffan. Väntar på att Bella ska komma hem. Då ska vi titta på Orange is the new black och äta räkor och mysa. Hon har varit iväg på en kurs med SSU. 

I morgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Om det är så här fint väder blir det nog en promenad. Kanske en tur till XXL och Stadium outlet. Behöver lite nya kläder. Fast helst av allt vill jag åka till Ullared!

Ha en helt otroligt underbar helg! 
Pussa lite extra på nära och kära!
Måste erkänna att nu är det lite extra tomt att vara singel. 

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar