Jag.

Jag.

måndag 16 mars 2015

Lite ledsen i ögat faktiskt.....

Fan, fan, fan!!!
Jävla rygg helvete!



Känt av ryggen ett par dagar, mer än vanligt, men jag trodde faktiskt inte det skulle vara några problem att träna. Jag han göra handelpresen sen gick det inte mer. =(
Det var inte själva övningen som förstörde tror jag utan när jag skulle lägga mig ner och sätta mig upp. Den rörelsen sen att jag höll i tunga vikter förstörde allt. Ställde mig och testade bicepscurls efter, med stång, men jag hade ont i varje rörelse så jag la ner. Jag vågade inte fortsätta. 
Min rygg har ju gått sönder förr, riktigt illa, så vågade verkligen inte chansa. Men jag ville så gärna träna! 
Jag tycker det är så roligt nu! 
Nu är jag livrädd över att detta ska sitta kvar hur länge som helst. 
Tänk om jag inte kommer kunna träna och följa programmet på evigheter! Tappa allt jag uppnått nu?! =( 
Lite ledsen i ögat faktiskt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar