Jag.

Jag.

söndag 22 mars 2015

Och detta är inte kul!


Jag blir så trött på mig själv!
Här ligger man en hel vecka och inte kan göra ett skit, ingen träning, inga promenader också blir man förvånad när man går upp? För jag har ju inte ätit mindre under den här tiden heller?! Nej då! Svulla svulla!
Nu är det ju snart sommar och man ska gå i det där linnet och ha på sig de där klänningarna. 
Har massor i garderoben som jag inte kommer kunna ha på mig! Blir så sur på mig själv!
Jag känner mig schizofren!!
 
Jag vill fan vara nöjd med mig själv och duga som jag är med extra kilon och allt....
men jag vill också må bra och trivas i mina kläder...
jag vill inte köra några dieter och vara låst....
men jag vill gå ner några kilon i vikt...
men jag vill kunna baka och äta allt jag vill äta....
 
Alltså ärligt jag är nog dum i huvudet på riktigt! Hahahaha!
 
Hur ska jag göra?! Jag VET att jag mår bättre när jag väger 8-10 kg mindre än jag väger nu ( jo för nu har jag ju gått upp ett par kilon till så nu är det 8-10 kilon det handlar om). Men jag hittar inte motivationen!!!
Den är som bortblåst!
Förra året hade jag ju en resa som höll mig motiverad...iof så blev den resan inte av för, alla håller inte det som de lovar....men jag hölls lurad tillräckligt länge för att jag skulle ha motivationen att gå i mål.
Sen blev det ju en annan resa istället så det var ju bra iaf!
Har ni några motivations tips? Alltså jag VET ju allt som jag ska göra, jag VET! 
Men jag får inte min veta tumme ur!!! 
Och detta är inte kul!


HJÄLP!!!!
 
Nä det hjälper ju inte att sura...
 


Ryggen börjar bli bättre nu iaf. Det är inte bra men det börjar vända. 
Det är värst på andra halvan av natten och morgonen.
 Håller stadigt på med mina alvedon och ibumetin. Tramadolen har jag inte tagit på ett par dagar så det är riktigt bra! 
Dock är jag förkyld också....haft feber ett par dagar. Men förut när jag kollade så var det under 38 igen. Annars ligger jag runt 38,2 till 38,5 med då alvedon och ibumetin i kroppen...vill inte ens veta vad det skulle varit annars!!
Jag vill så gärna att det ska bli bra så jag kan komma igång med gymmet igen! Vill inte förlora det musklerna jag faktiskt har byggt upp! Men som sagt var, jag kommer aldrig i hela mitt liv göra ett enda jävla marklyft igen!!! Det får duga ändå!

Imorgon ska jag trotsa både rygg, feber och förkylning och åka till Ullared! Jag behöver kläder och det behöver Kevin också! Så så får det bli! Sjuk eller ej! Ska ta med mig värktabletter så klart och vi kanske inte är där så jätte länge men åka ska jag!

Nu ska jag ta och krypa ner under täcket ska bara hämta lite nässpray först för nu är det total stopp! 

Glöm inte ge mig lite motivation!!

Pöss på håll från en snorig tös!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar