Jag.

Jag.

torsdag 23 april 2015

En månad senare...

I'm back!

Ja nu har det gått en månad. 
Jag tappade suget på allt där när ryggen pajade. Har inte gjort så mycket under denna tiden. 
En sak som har hänt är väl att jag börjar acceptera mig själv mer vilket är oerhört skönt!
Jag väger för mycket men va fan gör det?! 
Jag tränar, jag äter och jag mår bra. Vad spelar det för roll om jag har några kilon för mycket? 
Nä nu lägger jag den jakten på hyllan. För nu i alla fall. 
Jag vet personligen att jag pendlar mellan dessa känslor. 
Ibland vill man ju bara krympa för jag tror att alla problem ska magiskt lösas. Att folk ska tycka om mig mer bara jag väger några kilon mindre. Att jag måste gå ner för att någon kille någonsin ska titta på mig igen.
Men vet ni, fuck it!
Take me ore leve me. Jag är som jag är och det får fan duga!
Och vet ni? Det är faktiskt inte så illa att vara singel heller! 
Jag har inte så bråttom längre =) Det blir när det blir. 

Jag har faktiskt inte mått så här bra på väldigt länge. 
Inte varit så här glad på väldigt länge!
Underbart!


Ryggen min är mycket bättre nu. Jag känner av den det gör jag. 
Men jag har vågat börja träna igen. Drog igång förra veckan. Kunde styrketräna två gånger sen bråkade ryggen lite så då stannade jag upp. Vilade ryggen torsdag till måndag kväll och sen var det påt igen! Och denna veckan har det faktiskt gått bra! Idag har den känts av lite men inte alls på samma sätt som innan. Jag känner inte att jag måste stoppa.
Jag har dock valt att köra styrka i maskinerna istället för fritt med hantlar och stänger. Det blir för ostabilt och ryggen känns av på en gång då. Tänker att det är bättre att jag tränar än att jag inte gör det. 
Blir en vända till i helgen. =)
Promenaderna är halvt igång de också. Jag är dock fortfarande väldigt lat så ingen rutin än. Men det kommer! Jag gör det för att det är skönt ingenting annat så känner ingen press. 

En annan sak som tar mycket tid nu är våran c-uppsats. Det är väldigt roligt men man är så trött när man kommer hem på eftermiddagarna! Men jag tror verkligen att det kommer bli bra!
G och jag har upptäckt att det kommit nya fappinos på espressohouse! 



Har sagt att vi får jobba oss igenom dem från toppen till botten nu under våren! =) 
Hahaha! 
Denna var chokladen och den var okej, inte den godaste jag druckit dock!
Nästa gång ska jag testa jordgubb och citron cheesecake! 
Vist låter det gott?!
Gottegris som jag är! =)

Nä nu ska jag ta med mig Thelly ut på en promenad. Blir inte en lång vända men något är bättre än inget!
 


Ha en helt underbar kväll och en lika bra dag i morgon!

Puss på er alla och riktigt kul att ni tittade in igen!
Jag ska försöka bjuda på lite av varje fram över men det blir inte så mycket fokus på "att banta" längre. Det lägger jag om sagt va på hyllan ett tag!
Hoppas ni vill hänga kvar iaf!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar