Jag.

Jag.

onsdag 29 april 2015

Sommarkläder!

Ja men då rullar väl jag in igen då!
Hej på er!

Tog en stund för mig att komma ur det här

 
 
Inte för att jag ville det, var rätt mysigt! 
 
Idag har jag mest suttit i soffan. Jag är nu, åter igen, klar med hemtentamen. Nu får vi bara hoppas att "hon vars namn vi inte längre nämner" är nöjd med skiten. Herregud tänk om jag får underkänt igen?! Vad fan ska jag göra då?! Kan fan inte skriva skiten på fler sätt! Nu är det väldigt mycket svordomar här märker jag! Hahaha! Men det är så jädra frustrerande!
Nog om det, nu är den gjord. I morgon blir det åter igen c-uppsatsen med världens bästa G.

Jag satt och velade i soffan efter tentan om jag skulle träna eller ej. Var trött i kroppen. Men det var ju så klart för att jag suttit hela dagen. Så det var bara till att svira om och sedan bege sig till gymmet för veckans andra styrkepass. Gick kalas. Jag fegade lite på benpressen. Ökade på tyngden men körde inte fullt ut på repetitionerna. Jag hade säkert kunna pressa ut 3-5 till på varje sett. Men jag är som sagt va lite rädd om ryggen. Även idag var det tempo mellan maskinerna och seten då jag igen var själv. Det är tråkigare att träna själv men ändå rätt gött just för att man kan ha ett högre tempo. På tal om maskinerna! Är det bara jag som lämnar stora märken av rövsvett efter sig?! Det borde finnas byxor som suger upp det där! Är ju nästan så jag tycker det är pinsamt! Eller nje. Jo kanske lite. Men bara att se glad ut och torka rent (och hoppas på att ingen ser det! Hahaha!).

Igår var jag och dottern nere på stan. Hon skulle köpa nya sommarskor, vilket hon istället fick av mig. Tre par skor för 197 kr känns rätt okej faktiskt! Sen var vi inne på H&M och fyndade massa. Bella köpte en hel del sommar kläder och jag köpte ett par till av deras mysig harem byxor (heter det så??). Super goa och endast 149 kr! Kommer gå i dem hela sommaren! Har tre olika färger! =)
Jag hade även fått ett sms erbjudande så jag hade hela 20 % rabatt på hela köpet! Så jag betalade 120 kr för byxorna istället och Bella sparade ännu mer.
Vi var givetvis tvungna att gå in på espresso house! 

 
Det har ju börjat med massa nya frapinos så jag håller på att testa mig igenom dem. Igår testade jag Cookies and cream. Bella tyckte den smaka "nyttigt", jag tyckte den påminde lite, lite som Nutrilett så den kommer jag inte köpa igen! Förra gången testade jag en strawberry and lemon cheesecake frapino. Den gillade jag men inte barnen, kommer helt klart köpas fler gånger! Andra som jag har testat är chokladen, den var okej men inget jag kommer köpa igen. Choklad mint har jag också testat, den var också okej. Kanske kan tänka mig att köpa den igen men inget jag skulle gå och vara sugen på. 
De har slusch liknande frapinos också, det tänkte jag testa sen när det är riktigt varmt ute! Kan tänka mig att de blir mums då! 
 
Nä nu får det allt bli lite middag! Magen börjar kurra!
 
 
Efter mat ska jag sätta mig och leta lite resor. Jag har bestämt mig för att jag ska försöka komma ivg en vecka själv i sommar, någon som vill med? Tror bestämt att om ingen vill åka med mig så ska jag nog försöka våga åka själv! Man kommer ingenvart om man är feg eller hur?!
Nu mat!!

Hej på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar