Jag.

Jag.

fredag 24 april 2015

Åskmoln!

God dagen på er!

Sicken dag! Vaknade helt klart på fel sida och var som ett lite åskmoln under morgonen. 
Var dock tvungen att gömma det ganska så bra då minstingen har svårt när man ändrar tonläget från det vanliga (han har ADHD, vi håller också på med en autism utredning för att se om han även har inslag av det) och påverkas av det väldigt mycket så man får liksom tänka till. Ibland orkar jag och ibland orkar jag inte. 
På vägen till skolan hamnade jag framför en tjej med vad jag kunde se GRAVA fel på käken med tanke på hur hon tuggade. Ta me fan det värsta jag sett! Fick sätta i hörlurarna på en gång.
Även en av datorerna på skolan fick sig en lite omgång, nä så illa var det inte men jag fick dra ut kontakten till dem för den lät för mycket.
Men efter någon timma i Gabriellas sällskap lättade allt och jag började bli på bättre humör igen. Skönt!
Nu är allt bara bra. Dock är jag vansinnigt trött så det kommer bli en tidig säng idag. 
Träning idag var inte ens att tänka på. Nä det fick bli soffan och taco.
Nu är det film och godis med dottern och hennes pojkvän, mysigt värre!
Vi tittar på The Avangers, den första, vi tänkte nämligen gå på bio i morgon och se den andra.
Har ju så klart redan sett ettan men ville friska upp minnet lite. Den är bra! Har höga förväntningar på tvåan måste jag säga!

Om vi ändå pratar film, jag MÅSTE se nya Jurassic World när den kommer!! MÅSTE!


Vist verkar den sjukt bra?!
 
Nämnde jag igår Mikael Persbrandt POD I AM??

 
 
Den var riktigt jädra bra! Så har ni inte lyssnat på den och gillar honom (vem gillar inte Persbrandt?!) så gör det! Finns både till Android och Iphone. Bara att ta hem en POD app och leta reda på han. 
Underbar röst, ärlighet och humor! Fem plus! 
 
Nu blir det fortsatt mys med barnen och laddning inför morgondagens styrketräning. 
Funderar på om jag ska köra samma som sist. Antagligen. Men jag ska försöka hitta ett sätt att köra armar utan maskin, fick ett tips av Gabriella som jag ska testa. Får inte ut något av maskinen för mina handleder sätter stopp innan jag är trött i bicepsen och det är ju inte bra. Men jag tror att hennes tips kommer lösa problemet! Ska se om ryggen pallar en ökning i bänkpressen också, den e kul den maskinen tycker jag! 
 
Nä nu ska jag sluta babbla! Ha en underbar kväll!
 
Puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar