Jag.

Jag.

lördag 25 april 2015

Snabbhelg

Lördags kväll. Rätt gött va?! =)
Tyvärr går ju dessa helger aldeles för fort. Känns som om det bara är fredags kväll och sedan måndag igen. 

Dagen har varit riktigt bra. Vi gick och la oss väldigt tidigt igår, eller tidigt, tidigt för att vara en fredags kväll iaf =) Jag sov som en stock fram till ca 8. Tänkte sovit längre men det vart lagom så gick upp även halvtimme senare. Lite frukost själv i soffan innan Bella kom upp vid 9. Vi hade bestäm att vi skulle gymma på morgonen men att vi skulle ställa klockan på ringning kl 10. Nu vart vi ju uppe så vi bestämde oss för att ta det på en gång. Så strax efter kl 10 idag var jag och kidzen på gymmet. (G och Bella) Körde på bra som vanligt! Känns riktigt bra att vara på gång igen! 
Ryggen säger ifrån i bland men jag lyssnar på den och sänker vikten så fort den gör sig till känna. 
Tre styrketränings pass blev det denna veckan och några promenader. Får se om det regnar i morgon eller om solen kommer skina. Kanske får till en promenad till. =)

I morgon ska det övningsköras med Bella igen. Bara några dagar kvar nu innan bilden ska skrotas. Kommer bli tomt! Men det löser sig!

Nu blir det till att titta på sista avsnittet av Historieätarna. Så tråkigt att det inte finns fler säsonger =/

Hoppas ni har en riktigt bra helg!

Puss och kram! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar