Jag.

Jag.

fredag 7 augusti 2015

Jävla #sizelycklig

Halloj

Idag var det dags igen för Lifesum efter två dagars paus då jag haft besök av en vän. 
Dagen har gått bra men mina tankar går som vanligt fram och tillbaka.
Jag matas hela tiden med att det är så bra att gå ner i vikt men sen matas man också med #sizelycklig .
Att man ska duga som man är. Tycka om sig själv oavsett extra kilon. 
Och vist det kan jag göra MEN jag hittar ju ta mig fan inga jävla byxor att ha å mig!!!
Va på ullared, testade över 10 par byxor och inte ett enda jävla par passade!!!! 
Förstår ni hur deprimerande det är?! 
Och för att strö lite extra salt i såren gick jag idag in på Lindex och testade ytterligare 7 par där OCH INTE ETT ENDA JÄVLA PAR KUNDE JAG HA!!!!!
Istället fick jag då köpa två par byxor i tyg/stretch. Jag ville så gärna ha ett par snygga jeans. 
Jag vet bara inte vart jag ska få tag på dem i min storlek. =(
Nä idag är jag inte size lycklig, inte det minsta. 

Jag måste kämpa på. Måste komma i mina kläder. 
Jag blir bara så jävla trött i bland. Jävla jojo upp och ner hela jävla tiden. 
Bitterfitta det är jag det! 

Nu ska jag gå och lägga mig och tjura.....
Kanske kan man vakna smal och lycklig i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar