Jag.

Jag.

lördag 8 augusti 2015

Jag hoppas på att må lite bättre i själen i morgon.

 
 
Så här ser det ut i mitt huvud just nu. 
Fy tusan vad jag har varit nere idag. Det var länge sedan jag kände mig så här genom ful!
Jag förstår inte riktigt vart känslorna kommer ifrån. 
Skrämmer mig lite.  
Jag hoppas på PMS. Har varit extra gråtmild de senaste dagarna också.
Är så jädra trött på min kropp och dessa jävla kilon. Skulle bara vilja hitta mig själv och vara lycklig oavsett vad jag väger!!
Jag vet bara inte hur..... så kämpat väl på med Lifesum. 

Idag fyller min älskade K år. Hela 15 år blir han idag! Himmel vad tiden går!
Jag vill inte förstöra hans dag så har försökt hålla mig så glad som möjligt!
Han verkar nöjd och belåten med sin dag och det är det absolut viktigaste!



Tvingade honom till en bild idag. Hahaha! Fjanten har bestämt sig för att inte le på något kort men så fort jag tar ner mobilen så skrattar han gott.
Jädra skitunge!! =) Ibland lyser hans ADHD/Aspergers igenom så tydligt och ibland är han som vilken annan unge som helst. Skulle inte ändra en sak med honom, han är perfekt som han är! Mitt lilla hjärta. Det är när jag ser på mina barn som jag vet att jag gjort någonting bra här i livet! 

Eftersom det var hans dag fick han bestämma vad som skulle hända. Det har blivit lite tradition på hans dag att vi äter lunch på Mc Donalds och även gå på bio så fick det även bli idag.


Fantastic Four blev det. Jag tyckte den va bra, kanske 3 av 5 men Kevin tyckte den var så där. 
Det vart lite för hög volym för hans del. Men lunchen och hans shopping var han riktigt nöjd över! 

Jag var "duktig" och tog en Caesar sallad på Mc Donalds, utan dressing och som lite lyx fick det bli en cappuccino. På bion fick Kevin Pringels som han önskade, jag nöjde mig med en Questbar. 
 


Köpte två men åt bara upp en.

Väl hemma igen vart jag vrålhungrig så bestämde mig för att lyxa till det med sushi! Det var evigheter sedan jag åt det. 



Det var ljuvligt gott! Som efterrätt fick det bli en ProPudding. De är ju bara för goda de där!
Smakar precis som Jacky pudding! Blir nästan lite nervös över att de snart ska komma fram att de inte alls är bra att äta. Men äh, skit sak samma i så fall! De är magra, proteinrika och kalorisnåla och alldeles alldeles underbara! =) Vist de kostar men jag har tänkt på det där med. En Questbar kostar ju mellan 25-29 kr st !! Och de jävlarna köper jag ju i bland så då kan jag ju lika gärna köpa två pudding för nästan samma pris! =) Kommer bli många sådana i skolan i höst!
 
Nu ska jag sätta mig och glo på lite film innan sängen kallar. 
Har lite kalorier kvar att mumsa upp så får bli lite skruvar och en KitKat. 

Jag hoppas på att må lite bättre i själen i morgon. 
Hoppas.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar