Jag.

Jag.

söndag 28 december 2014

Tankar om vänner och "vänner".

Det finns vänner också finns det vänner.
Har ni också den där vännen som ni trodde betydde mycket för dig eller mer som du trodde att DU betydde mycket för som sedan inte alls bryr sig om dig?
Vad besviken man blir. Fast ibland undrar jag om jag är dum i huvudet på riktigt för jag går på samma nitlott hela tiden och låter mig bli lurad om och om igen. Jag är så otroligt dumsnäll.

Nä det är kanske ännu en sak jag ska lova mig inför 2015, att inte låta mig luras och faktiskt stå på mig lite!
Jag är otroligt glad över de vännerna som är mig kära och som alltid finns där, som man alltid kan räkna med. Sen får man ju inte glömma IG vännerna! Ibland har jag nästan mer kontakt med dem än IRL vännerna. Konstigt det där, vist är det?!

Ikväll hade jag och en vän tänkt att gå på Jensens i stan men det var naturligtvis fullbokade, så typiskt! Man får då inte vara spontan inte! Så nu blir det nog soffan här hemma som vanligt. Får hoppas det är något bra på tv! =)

Jag ska se om jag kan få med mig sonen in till stan men jag tror inte oddsen är så stora på det. Han är lite av en ensamvarg den där. Men ska se om jag kan muta honom med en fika ;-) Ibland får man faktiskt muta sina barn, iaf lite! Hahaha!

Hoppas ni alla får en riktigt skön söndag!



Från stora Toysrus affären i NY. Himmel vad jag saknar den staden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar