Jag.

Jag.

lördag 27 december 2014

Choklad!

Alltså det här med choklad. Det står choklad högt och lågt på jobbet just nu och jag kan verkligen inte (just nu får jag tillägga för annars brukar jag vara duktig på det) låta bli det! Hela tiden är jag i de där jädra choklad lådorna och tar. Än är det inte januari så det är precis som om att jag ska äta allt min väg....jag är verkligen en matmissbrukare ända ut i fingertopparna! Man får bara lära sig att leva med det. Det viktigaste är ju att man hittar "hem" igen och tar sig i kragen. Att släppa loss lite och inte behöva tänka kan verkligen vara skönt och behövt ibland. Men det måste också finnas ett stop.
Jag kommer som sagt va inte köra någon diet utan jag gör det på mitt sätt.
Ska hitta tillbaka till rutinerna. Frukost, lunch och middag och två mellanmål på det. Måste äta mera grönsaker.
Jag får väl ha det som nyårslöfte, att jag ska äta mer grönsaker. Japp, den va ju faktiskt riktigt bra!
Vad ska ni ha för löften? Brukar ni kunna hålla det ni lovar?
Jag brukar inte ens komma ihåg mina löften =P

Vad önskar ni er för kommande år då?

Jag hoppas jag hittar någon att älska. Så en pojkvän står på önskelistan ;-)
Hade varit mysigt att hitta någon att bli en familj med igen. Men jag känner ändå ingen stress, jag vill verkligen hitta rätt denna gången. Någon som jag verkligen passar med.

Sen önskar jag mig möjligheten att få åka utomlands. Det hade varit väldigt kul och skönt. Längtar efter att få komma iväg lite. Så många ställen som jag vill se. Skulle kunna tänka mig att ta en weekend resa tex Paris eller London, eller något annat. Vi får se vad året bjuder på!

Nu ska jag fortsätta titta på S.O.S. De gör absolut inte svensk film som dessa längre! Så himla bra!

Hoppas ni har en riktigt skön helg där ute!

Kramar från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar