Jag.

Jag.

fredag 10 oktober 2014

Man lär sig med tiden.

Fredagskväll. Faktiskt rätt slut i både kropp och själ. Även om jag trivs så himla bra på praktiken så tar det på krafterna. Upp tidigt, långa dagar och i säng tidigare för att få iaf sex timmars sömn. Fast det blir sällan sex timmar, det blir mer fem. Lite för lite för min del. Sen blir det så klart ganska tunga situationer på praktiken....har inte riktigt lärt mig att lämna kvar de på jobbet.
Ibland blir jag bara ledsen. Men känner att jag inte riktigt har  någon att prata om det med. Jag antar att man lär sig hantera det med tiden.

Jag trodde jag skulle vara ledig i helgen men så hörde de av sig från jobbet så kunde ju inte tacka nej! Har förlorat så mycket pengar nu på att inte orka jobba efter praktiken. Måste verkligen jobba häcken av mig resten av månaden, men det "värsta" är att det är endast tre veckor i skolan sen ska jag ut igen på praktik. Denna gången dock bara tre veckor. Jävla skit. Hade verkligen behövt de där pengarna inför jul. =( Det gör ju inte att man är mindre stressad. Men men sånt är livet. Bara att bita ihop och prioritera. Allt löser sig.

Ställde mig i kö på ännu en lägenhet i veckan. Nu har vi varit trea två gånger och två i kön en gång, kanske kanske kan vi få vara etta i kön denna gången! Håll tummarna för oss!! Det var inflyttning 1 december. Hade varit så himla skönt om vi kunde få ett eget hem innan jul.

Nä nu har jag gnällt färdig! Tack för att ni tog er tid att läsa! =)

Resten av kvällen ska jag spendera i soffan. Har precis tittat på Sex tape, trodde den skulle vara jätte rolig men nje....den var ingen höjdare. Nu blir det Breakfast at tiffany's. Har aldrig sett den förut. Älskar att titta på "gamla" filmer. Älskar att titta på film och serier. Så skönt att bara drömma sig bort lite, koppla av och koppla bort. =)

Hoppas ni har en riktigt skön fredagskväll! Va rädd om varandra och om er själva. Älska mycket och ofta!
Puss! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar