Jag.

Jag.

lördag 11 oktober 2014

Do blondes have more fun?

Är så himla sugen på en förändring!!



Ska man våga ta det stora steget och bli blond?! Vågar man? I och för sig borde det ju vara värre för en blond att bli mörk. Jag kan ju bara färga det mörkt igen om jag ångrar mig på vägen, eller?

Är lite osäker på hur det där med att byta hår färg funkar. Jag antar att jag måste göra ljusa slingor och sedan ta de i etapper, kanske tar ett år eller nått att bli blond på. 
Min handledare på praktiken var jätte mörk i sitt hår men är nu blond. En jätte fin blond hårfärg har hon. Fick se före bilder och hon var verkligen mörk. Så det går uppenbarligen att få till det. 

Hm, jag ska nog kolla upp vad det kostar! Kanske ska unna mig detta. Gör ju inte så mycket för mig själv. 
 
Idag skulle jag gått på bio med tonåringen i huset, men jag blev dumpad!!! Han hade bokat in en tvspels dag med en kompis...så jag blev brädad av det. Hahahaha. Han har saknat mig när jag varit borta men det räcker tydligen med att jag e hemma så han kan komma ut och krama mig med jämna mellanrum =) Det är rätt mysigt så ska inte klaga! =) Tiden går verkligen fort, det märker man mest på barnen. De blir 15 och 18 nästa år!! Fattar ni?! Det är riktigt ofattbart! Tur att de fortfarande har en ung mamma ;-) Hehe.
 
På tal om ung, jag är så himla sugen på att gå ut och parta till det lite! Funderade lite på en tur till Skövde i slutet av månaden för att gå ut en sväng. Har inte så många att gå ut med här i trakten. Men vi får se! Skulle vara kul att dansa loss lite! 


Nu ska jag ta och slappa en timma innan det är dags att börja bege sig till jobbet. Imorgon är jag dock ledig och då ska jag in till Göteborg för både mys på dagen och på kvällen! =)

Ha en underbar lördag där ute!
Puss!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar