Jag.

Jag.

måndag 10 mars 2014

Över 3 km!!!

Hejsan!

Jahapp, då har man skrivit veckans första tenta, veckans sista tenta kommer på fredag. Då vankas det första medicin beräkningen. Räknar inte med att sätta den på första försöket då man måste ha alla rätt, men vist det hade ju varit väldigt roligt!
Dagens tenta gick väl bra, eller jag tror det men det kan lika gärna vara så att det fattas ett poäng för att bli godkänd. Bara att vänta tre veckor till svar.
På fredag får vi även reda på hur det gick för tentan vi gjorde för tre veckor sedan, hoppas på ett G där men åter igen, det kan lika gärna vara ett fel för mycket. Får helt enkelt se på fredag!

Eftersom jag var hemma så tidigt idag så passade jag på att åka upp till fontin och testa på att springa, och det gick ju riktigt bra! Tre varv runt sjön fick jag in och det blev ca 3 km löpning! Jag sprang hela vägen! Förut när jag har sprungit så har jag ju sprungit 7 min (det var det som jag kom upp i precis innan jag blev förkyld) och sedan gått 2 min men idag bestämde jag mig för att springa! Och jag är riktigt nöjd! Jag har ju inte sprungit på nästan tre veckor också klarar jag det där! Riktigt glad och stolt! 5 km innan sommaren är nog inte så omöjligt ändå! Så nu är jag tillbaka på min löpträning mån, ons och fredag!



Givetvis passade jag på att ta en promenad efter löpträningen, allt som allt blev det strax under 6,5 km. 

Längtar så otroligt efter min Loop så man kan börja föra lite mer statistik över min träning! Samt att bli mer sporrad på att ta i lite hårdare =) Som G sa till mig jag ska inte ge upp på mitt hopp om att komma i mål innan 8 veckor! (vikten och löpning) Jag ska göra mitt bästa! Jag ska ta två promenader om dagen eller minst 6 km på en vända. och de dagar jag springer blir det en löprunda och en promenad. Som ni ser så har jag lagt i en ny växel! Min styrketräning för mina armar kör jag på som vanligt med också, varannan dag. Även squatsen kör jag på med, 50 st/dag ca 5 dagar i veckan. 
Jag har fortfarande en dag i veckan då jag inte gör någonting, antingen fredag eller lördag brukar det bli. 

Gjorde en liten före och efterbild idag.



Den till höger tog jag i fredags så den är "färsk". Ibland behöver man påminna sig själv om vilka framsteg man gjort i livet. Jag känner mig motiverad till max! Jag ska in i mål!

Imorgon blir det en promenad med C, det ska bli super mysigt! Var så länge sedan jag såg henne nu! <3

Det "dumma" med att gå ner i vikt, eller ja, det är att man blir så himla shopping sugen! Jag behöver så mycket nya grejer! Nya tröjor, riktiga löparbyxor, nya löpskor, nya vanliga skor, bh:ar, BYXOR!! Ja ni ser, allt! Sen vill jag bli vårfin i håret, det tror jag dock att jag ska unna mig som en belöning när jag når min målvikt. Om jag inte kommer på något bättre....det är ju verkligen så himla mycket jag vill ha! =) Jag har sagt det för och säger det igen, jag ska vara född rik! Tänk att få gå och handla med en personal shopper sen när jag är klar, få hjälp med att hitta snygga grejer som jag passar i! Jag är ju inte den bästa på det här med mode så hade varit kul att få lära sig att klä sig snyggt! Jag får fortsätta drömma om den kommande stora lottovinsten helt enkelt!

Nu blir det strax natten! Puss på er alla underbara människor där ute som finns där och alltid stöttar mig, lööööv you al!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar